ToNhOp LaRaChE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ToNhOp LaRaChE

welcome to my world

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احدث نكته عن السيدات

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
احدث نكته عن السيدات 14852210
Admin

ذكر
اسمك الحقيقي : taoufik
العمل/الترفيه : تصميم المنتديات
نقاط التميز :
احدث نكته عن السيدات Left_bar_bleue0 / 1000 / 100احدث نكته عن السيدات Right_bar_bleue

احدث نكته عن السيدات Empty
مُساهمةموضوع: احدث نكته عن السيدات   احدث نكته عن السيدات I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 13, 2008 5:24 pm

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب ..

فقالت الزوجة الفرنسية "أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى".

وقالت الزوجة الانجليزية "أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."

جت المصرية وقالت "أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فى البيت الأسبوع دة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة
تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال."
https://tonhoplarache.yoo7.com
nawara
احدث نكته عن السيدات Default1
nawara

انثى
اسمك الحقيقي : Amal
نقاط التميز :
احدث نكته عن السيدات Left_bar_bleue0 / 1000 / 100احدث نكته عن السيدات Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: احدث نكته عن السيدات   احدث نكته عن السيدات I_icon_minitimeالجمعة فبراير 29, 2008 7:36 am

super
Admin
احدث نكته عن السيدات 14852210
Admin

ذكر
اسمك الحقيقي : taoufik
العمل/الترفيه : تصميم المنتديات
نقاط التميز :

مُساهمةموضوع: رد: احدث نكته عن السيدات   احدث نكته عن السيدات I_icon_minitimeالجمعة فبراير 29, 2008 3:02 pm

شكرا على المرور
https://tonhoplarache.yoo7.com

احدث نكته عن السيدات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-